Zaloguj się lub załóż konto
Jesteś tutaj: Aktualności

Aktualności

2024.04.22 - fundusz remontowy
Informujemy, że nadal trwa głosowanie nad uchwałą nr 4/2024 dot. ustalenia zaliczki na fundusz remontowy.
Informacja na dziś jest taka, że z około 55 % uprawnionych do głosowania, 36,01 % jest ZA i 18,73 % jest PRZECIW.
Jeżeli zagłosuje pozostałe 45 % Właścicieli lokali i osiągniemy wynik 50 % ZA, to możemy planować dalszy remont budynków, w tym elewacji - w przeciwnym wypadku będziemy dokonywać wyłącznie pilnych napraw, a wygląd osiedle nie ulegnie poprawie.

2024.04.20 - miejsca postojowe w halach garażowych
Akcja "wiosenne porządki" - sprzątanie miejsc postojowych w garażach nie przyniosła pożądanych efektów.

Przypominamy Właścicielom Lokali, że nie są właścicielami miejsc postojowych w garażach. Posiadają jedynie prawo do wyłącznego korzystania z cząści wspólnej - w tym przypadku z danego miejsca postojowego. 

Użytkowanie miejsca postojowego niezgodnie z przeznaczeniem ("regulaminem hali garażowej") z pewnością spowoduje przeniesienie ewentualnych kar finansowych nałożonych na Wspólnotę przez Straż Pożarmą na Właścicieli miejsc postojowych oraz ostatecznie może spowodować uruchomienie kroków prawnych mających na celu odbiór miejsca postojowego.

Powyższe, to opinia Kancelarii Prawnej.

2024.04.15 - głosowanie - uchwały 2024
Prosimy o oddanie głosu pod uchwałami przesłanymi do Państwa przez Administrację na skrzynki e-mail ostatnio w dniu 11.04.2024. 

W celu oddania głosu za pośrednictwem e-mail, należy wysłać wiadomość w poniższej formie:
(wystarczy skopiować poniższą treść, zaznaczyć ZA lub PRZECIW, dopisać imię i nazwisko oraz nr lokalu)

Po zapoznaniu się z treścią przesłanych uchwał głosuję w następujący sposób:

Uchwała nr 1/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 2/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 3/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 4/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 5/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 6/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW

Imię i nazwisko:

Nr lokalu:  

Wysyłamy na adres admin1@qualityhouse.com.pl
E
wentualnie można wydrukować uchwały, uzupełnić dane i wrzucić do skrzynki listowej mieszczącej się na drzwiach biura Zarządu WMS42 na terenie osiedla.

2024.04.15 - organizacja ruchu na osiedlu !!!
Informujemy, że zostały zakończone prace związane z oznakowaniem części wspónych na terenie osiedla.
Od dziś w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zwiaznych z niewłaściwym parkowaniem pojazdów każdy możne zgłosić zdarzenie do Straży Miejskiej pod nr tel. 986.
W strefie oznaczanej znakiem D-52 (strefa ruchu) Policja i Straż Miejska ma uprawnienia zgodne z zasadami obowiązującymi na drogach publicznych.

2024.04.04 - kontener
Informujemy, że w dniach 09 - 15.04.2024 zostanie podstawiony kontener na śmieci, w celu zachęcenia do wyrzucenia zalegających i niepotrzebnych przedmiotów z miejsc postojowych, które w późniejszym terminie będą myte. Szczegóły akcji zostały umieszczone na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych.

2024.02.12 - parking
Informujemy, że istnieje możliwości wynajęcia do wyłącznego korzystania zewnętrznych miejsc postojowych zlokalizowanych na parkingu wewnętrznym przy placu zabaw - szczegóły w administracji.

2024.02.05 - zebranie
Informujemy, że w dniu 13.02.2024 o godz. 19:00 odbędzie się coroczne zebranie właścicieli lokali.
Uwaga !!! - zmiana lokalizacji zebrania na Centrum Edukacji Multimedialnej w Piasecznie ul. Jana Pawła II nr 55.

2023.12.10 - organizacja ruchu na osiedlu
Informujemy, że zgodnie z wolą właścicieli lokali, weszła w życie uchwała dot. organizacji ruchu na terenie osiedla. W związku z tym, na osiedlu zostanie wykonane oznakownaie zgodnie z zatwierdzonym planem organizacji ruchu. 

Przypominamy:jakie zasady obowiązują w strefie ruchu:
Wystarczy stosować się do przepisów obowiązujących na drogach publicznych. Strefa ruchu występuje przeważnie na drodze prywatnej, na której należy stosować się do ogólnych przepisów kodeksu drogowego. Oznacza to, że w strefie oznaczanej znakiem D-52 (strefa ruchu) Policja i Straż Miejska ma uprawnienia zgodne z zasadami obowiązującymi na drogach publicznych. Dotyczy to stłuczek, nieprawidłowego parkowania, przekraczania dozwolonej prędkości i innych wykroczeń. Mandat, jaki można otrzymać, jest zgodny z ogólnym taryfikatorem.

2023.10.08 - głosowanie - organizacja ruchu cd.
W związku z wielokrotnymi prośbami i wzywaniem właścicieli lokali do oddania głosu w sprawie, część uprawnionych do chwili obecnej nie zagłosowała ws. zatwierdzenia organizacji ruchu i tym samym uchwała nie została jeszcze przegłosowana. 

Nadal brakuje głosów właścicieli następujących lokali:
1, 4, 6, 6A, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 18A, 21, 23, 24, 26,, 29, 30, 30A, 32,, 39, 45, 46, 48, 50, 56, 59, 60, 60B, 61, 62, 64, 68, 71, 72A, 74, 79, 81, 84A, 84B, 85, 86, 97, 99B, 104. 

2023.09.02 - głosowanie - organizacja ruchu

W następstwie podjętej przez Wspólnotę Mieszkaniową uchwały nr 7/2023 r. z dnia 17.04.2023 r. w sprawie sporządzenia organizacji ruchu na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piasecznie Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej poddaje pod głosowanie uchwałę nr 8/2023 z dnia 11.08.2023 r. w sprawie zatwierdzenia i wprowadzenia organizacji ruchu na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piaseczni.

Prosimy o oddanie głosu pod uchwałą – treść uchwały  wizualizacja.

W celu oddania głosu za pośrednictwem e-mail, należy wysłać wiadomość w poniższej formie:

Po zapoznaniu się z treścią przesłanych uchwał głosuję w następujący sposób:

Uchwała nr 8/2023 z dnia 11.08.2023 r. - ZA / PRZECIW

Imię i nazwisko:

Nr lokalu:  

na adres admin1@qualityhouse.com.pl

E
wentualnie można wydrukować załączoną uchwałę z linku powyżej (treść uchwały), uzupełnić dane i wrzucić do skrzynki listowej mieszczącej się na drzwiach biura Zarządu WMS42 na terenie osiedla.

Uchwała ma na celu  m.in. podniesienie bezpieczeństwa i spowodowanie, aby parkujące pojazdy na terenie osiedla stały wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach. 

2023.08.30 - wilgoć
Polecamy osobom mających zbyt dużą wilgotnością powietrza w mieszkaniu - optymalny model:
https://meacopolska.pl/produkt/ekonomiczny-osuszacz-i-oczyszczacz-powietrza-meacodry-arete-one-20l/
S
uper się sprawdza w pomieszczeniach, gdzie suszymy pranie - posiada specjalną funkcję wspierającą suszenie prania.

2023.08.23 - baterie
Informujemy, iż przy śmietniku pojawił się nowy pojemnik na zużyte baterie - zachęcamy do korzystania.

2023.08.22 - ulica Staszica
Informujemy, iż w dniu 28.08.2023 odbędzie się spotkanie w UMiG Piaseczno (zaaranżowane przez Zarząd Wspólnoty) w sprawie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Gminy Piaseczno na rok 2024 na zaprojektowanie i wybudowanie drogi, chodników, miejsc postojowych wraz z wymianą infrastruktury technicznej przy ul. Staszica na odcinku od ulicy Armii Krajowej do ulicy Mazurskiej w Piasecznie. Zostały już złożone dwa wnioski przez Wspólnotę. Tematem zainteresowaliśmy praktycznie wszystkie firmy na przedmiotowym odcinku drogi, które oczywiście są zainteresowane modernizacją i mamy nadzieję, że złożą odrębne wnioski w celu poparcia inicjatywy.

2023.08.08 - kosze
Informujemy, iż w dniu 08.08.2023 zostały zamontowane przed osiedlem przy ul. Staszica dwa kosze na śmieci - przede wszystkim z myślą o lokatorach posiadających psy - licząc, że opiekunowie swoich pupili będą sprzątać po swoich zwierzętach i pakunki wyrzucać do koszy w tym celu zainstalowanych.

2023.08.06 - organizacja ruchu
Informujemy, iż uchwała dotycząca wykonania projektu organizacji ruchu na osiedlu został zaakceptowana przez większość Właścicieli lokali. Projekt został wykonany - pobierz.
Akualnie administracja zbiera oferty od ewentualnych wykonawców i za chwilę dowiemy się jakie będą koszty związane z realizacją projektu. Otrzymacie Państwo kolejną uchwałę dotyczącą akceptacji kosztów wdrożenia projektu i jeżeli zostanie ona przez Państwa zaakceptowana, przystąpimy do naniesienia znaków poziomych i pionowych zgodnie z projektem.

2023.07.02 - DK79 protest
Pismo !!! - otwórz i pobierz
Formularz 
- otwórz i pobierz

2023.06.23 - DK79
piasecznonews.pl/kontrowersje-wokol-planowanej-przebudowy-krajowej-79-tki

2023.06.19 - spotkanie DK79
Projektanci przygotowujący koncepcję rozbudowy drogi krajowej 79 na odcinku od ul. Syrenki w Piasecznie do obwodnicy Góry Kalwarii i zapraszają na spotkanie informacyjne mieszkańców gminy.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 20 czerwca 2023 roku w hali Gminnego Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 20 w Piasecznie o godzinie 17:00.
Spotkanie dotyczy projektu: Opracowanie Koncepcji rozbudowy drogi krajowej nr 79 na odcinku Piaseczno (skrzyżowanie z ul. Syrenki) – początek obwodnicy Góry Kalwarii.

https://piaseczno.eu/konsultacje-w-sprawie-rozbudowy-dk79/?fbclid=IwAR2Q4pIF1yv9RDb--vO-mIgKKhEkY8D5mep4kv2jWmD5EVMwtvSiartEniQ

https://www.przegladpiaseczynski.pl/artykul/10480,przebudowa-dk79-jest-pomysl-na-piaseczynski-fragment-drogi 

UWAGI do projektu można zgłaszać na formularzu (DK79PG_199_Opinia-3.pdf) załączonym w poniższym linku:

* https://value-eng.pl/wpisy/wydarzenia/2023/spotkanie-informacyjne-20-06-2023-r

2023.06.16 - spotkanie
W dniu 21.06.2023 o godz. 18:00 w hali garazowej nr 3
Celem spotkania z wykonawcą i inspektorem nadzoru budowlanego jest omówienie wykonanego remontu najwyższych kondygnacji w budynkach B,C,D.

2023.06.14 - ubezpieczenia
Promocyjne warunki ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych, życiowych !!!
tel. 780 171 145, e-mail: polisy@fortunata.net.pl

2023.05.29 - netia
Internet 1000Mb/s + TV M 4K  99 kanałów = 60 zł / mies.
Internet 1000Mb/s + TV L 4K 189 kanałów = 85 zł / mies.
tel. 887 846 263

2023.03.31 - zawiadomienie
Zarząd zwołuje coroczne zebranie, które odbedzie się 17.04.2023 o godz. 19:00 w Piasecznie przy ul. Swiętojańskiej 18

2022.10.08 - malowanie
Właścicielom lokali zainteresowanym pomalowaniem wnęk balkonowych we własnym zakresie Zarząd Wspólnoty udostępni farbę elewacyjną - w tej sprawię proszę kontaktować się z administratorem.

2022.07.15 - remont najwyższych kondygnacji w budynkach B, C, D.
w dniu 25 lipca (poniedziałek) - Właściciele najwyższych kondygnacji proszeni są o usunięcie wszelkich przedmiotów z balkonów.

2022.06.24 - przerwa w dostawie wody
w dniu 27 czerwca (poniedziałek) w godzinach: 09:00 – 15:00 nastąpi przerwa w dostawie wody - za utrudniemia przeprasza PWIK Piaseczno

2022.04.19 - wodomierze II
Informujemy, że w dniach 20.04.2022 (lokale 1-51) i 21.04.2022 (lokale 52-105) odbędzie się wymiana wodomierzy zainstalowanych w lokalach mieszkalnych. Prosimy o przygotowanie dostępu do wymiany wodomierzy. Wykonawcą prac jest firma ISTA .
W celu umówienia konkretnego terminu wymiany wodomierzy prosimy kontaktować się z wykonawcą w godzinach 09:00 – 17:00  tel. 502-557-126

2022.04.04 - wodomierze
Informujemy, że w dniach 06.04.2022 (lokale 1-51) i 07.04.2022 (lokale 52-105) odbędzie się wymiana wodomierzy zainstalowanych w lokalach mieszkalnych. Prosimy o przygotowanie dostępu do wymiany wodomierzy. Wykonawcą prac jest firma ISTA .

2022.04.02 - zebranie
Informujemy, że w dniu 11.04.2022 odbędzie się zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej. 

2022.03.10 - UA wsparcie
PTAK WARSAW EXPO potrzebuje wsparcia - czytaj

2021.11.10 - magazyn
Wynajem małych magazynów (box'ów) samoobsługowych w Piasecznie
 www.przechowamy-wszystko.pl 

2021.10.22 - apel !!!
Prosimy właściceli miejsc postojowych o usunięcie wszelkich łatwoalnych materiałów.
Ku przesrodze:  wawainfo.pl 

2021.10.19 - oczyszczalnia ścieków
Informuję, że w dniu dzisiejszym wykonano remont przepompowni ścieków na nieruchomości. Prace przebiegły sprawnie. Czyszczenie wykonało PWIKW. System w obsłudze jest bardzo prosty i pozwala na ręczne uruchomienie pomp w przypadku awarii sterowania. Przepompownia posiada również podgląd zdalny ON-LINE.

2021.09.08 - oświetlenie
Informujemy, iż wokół budnków na osiedlu zostały zamontowane obrysowe oświetlenie ledowe, współpracujące z zegarem astronomicznym.

2021.04.29 - informacja przestrzenna
http://mapy.piaseczno.eu/

2021.03.01 - myjnia samochodowa
Informujemy, iż po sąsiedzku, przy ul. Armii Krajowej 2 (na tyłach budynku JAKON), działa ręczna myjnia samochodowa. Dla mieszkańców osiedla przy ul. Staszica 42 i 40 na mycie samochodów jest 10% rabatu. Zainteresowanych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 787 621 353 w celu ustalenia godziny wykonania usługi. 
https://www.turbowashandrentcar.pl/kopia-detailing

2021.01.22 - park miejski  konsultacje  -  fb 

2021.01.21 - propozycja dot. zwiększenia bezpieczeństwa w garażach -  oferta_OS_18  i  oferta_OS_19

2021.01.20 - planujemy kompleksowy remont przepompowni ścieków  oferta 

2021.01.19 - harmonogram odbioru odpadów

zmieszane -                 WTOREK i PIĄTEK
kuchenne -                   WTOREK i PIĄTEK
tworzywa / metal -     PONIEDZIAŁEK i CZWARTEK
papier -                         ŚRODA
szkło -                           PONIEDZIAŁEK
gabaryty -                     5.02,  5.03,  2.04,  30.04,  28.05,  25.06,  23.07,  20.08,  17.09.2021
choinki -                        12.02.2021
inne -                              info 
 -  jak dojechać  

2021.01.18 - alert smogowy 
                                     
  jak postępować 

2020.12.21 - propozycje / inwestycje 2021

1) ciąg dalszy prac remontowych bud. B,C,D
2) malowanie elewacji bud. E,F,G,H
3) wprowadzenie organizacji ruchu na osiedlu (7000zł) - byłyby egzekwowane przepisy ruchu drogowego
4) zmiany w regulaminie porządku domowego - sprzątanie po zwierzętach
5) altanka przy grillu od strony rzeki https://jagram.com.pl/altana-carleton-z-gontem.html

6) gazex'y bud. A,B,C,D - identyczne rozwiązanie jak w budynkach E,F,G,H
7) zraszacze p.poż. nad każdym miejscem postojowym
8) ogrodzenie osiedla od strony południowej 
9) panele fotowoltaiczne do zasilania części wspólnych budynków - klatki schodowe (oświetlenie/grzejniki), garaże (oświetlenie, zasilanie bram)

Wszystkie powyższe propozycje poprzedzone będą konsultacjami z Państwem na drodze głosowania pod uchwałami.

2020.12.20 - jak segregować odpady
https://odpady.piaseczno.eu/zasady-segregacji-i-odbioru-odpadow-komunalnych/

2020.12.18 - uwaga
Przypominamy o przestrzeganiu regulaminu obowiązującego w hali garażowej i przepisów p.poż. oraz instrukcji postępowania w przypadku pożaru. 
Konsekwencje pożaru mogą być tragiczne: 
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-pozar-garazu-przy-gorczewskiej-ewakuowano-68-mieszkan-tylko-jedna-rodzina-dostala-lokal-socjalny-4772218 

2020.11.30 - workout
Informujemy, iż przy placu zabaw zostało zainstalowane urządzenie do ćwiczeń tzw. "workout", które nie jest częścią placu zabaw i posiada odrębny regulamin użytkowania. Urządzenie przeznaczone jest dla starszych dzieci i dorosłych zainteresowanych poprawieniem swojej tężyzny fizycznej - czytaj.

Prosimy przed ropoczęciem ćwiczeń zapoznać się z regulaminem.

2020.11.09 - parking / plac zabaw
Informujemy, iż został ułożony chodnik wokół parkingu oraz została wykonana ścieżka do furtki nad rzekę. Ponadto w listopadzie planujemy wykonanie częściowego ogrodzenia parkingu (aby dzieci nie wbiegały z placu zabaw bezpośrednio na parking) oraz całkowitego ogrodzenia placu zabaw. 

2020.09.29 - budowa Staszica 44

Zapewne większość z Państwa zorientowała się, że na sąsiedniej działce (Staszica 44) prowadzone są prace budowlane. Na prośbę zarządu WMS42, administracja kontroluje postęp prac, mając przede wszystkim na uwadze ustalenie terminu usunięcia eternitu (azbestu) z dachu, o czym niezwłocznie poinformuje mieszkańców.

Inwestor jest w pełni otwarty na kontakty i współpracę, zapewniając, że:
- prace są prowadzone przez firmę zewnętrzną od grudnia 2019 roku i zakończą się w ciągu 1 miesiąca.
- wysokość budynku nie ulegnie zmianie. Wprowadzone zmiany mają na celu podniesienie ścian i zmianę kształtu dachu.
- z dachu zostanie usunięty azbest (z zachowaniem obowiązujących zasad BHP) i będzie zastąpiony blachodachówką
- roboty są wykonywane w dni powszednie, z wyłączeniem sobót
- prowadzone prace są zgłoszone i jest zgoda stosownego urzędu
- charakter dotychczasowej działalności nie ulegnie zmianie tj. bez wpływu na hałas

2020.09.08 - furtka i klatki schodowe
Informujemy, iż w dniu 15.09.2020 (wtorek) w godz. 19:00 - 20:00 w biurze Zarządu WMS42, będzie możliwość odbierania przez Właścicieli lokali breloków zbliżeniowych, umozliwiających bezdotykowy dostęp na teren osiedla i do klatek schodowych. Osoby, które nie odbiorą breloków w wyznaczonym terminie, będą mogły od dnia 16.09.2020 w godz. 8:30 - 16:00 odebrać breloki w biurze administracji przy ul. Młynarskiej 21 w Piasecznie. 

2020.08.24 - konto bankowe 
Prosimy o dokonywanie wpłat na nowe konto bankowe: ING Bank Śląski S.A.  38 1050 1025 1000 0092 7898 1866
Konto w Santander Bank zostanie zamknięte w dniu 31.12.2020

2020.07.23 - plac zabaw
Informujemy, iż na placu zabaw zostały zamontowane ponizsze urządzenia. 
W miesiącu sierpniu planujemy wykonać ogrodzenie placu zabaw i parkingu oraz zainstalować ostatnie urządzenie "workout" dla starszych dzieci i dorosłych - szkic

2020.07.11 - montaż
Informujemy, iż w dniu 23.07.2020 zaplanowany jest montaż zamówionych urządzdzeń na placu zabaw:

http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/linaria/komin
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/bujaki/bujak-koniczynka
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/elementy-edukacyjne/stolik-do-gry-szachywarcaby
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/hustawki-wagowe/hustawka-wazka-pion-metalowy

2020.07.10 - koronawirus COVID-19
Aktualne informacje: https://www.gov.pl/web/koronawirus/
Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/kategoria/aktualnosci/
Państwowego Zakładu Higieny: https://www.pzh.gov.pl/
Rządowego Centrum Bezpieczeństwa: https://rcb.gov.pl/

2020.06.02 - sprzedaż miejsc postojowych
Informujemy, że Wspólnota mieszkaniowa posiada miejsca postojowe w garażach podziemnych, które są przeznaczone do sprzedaży:

- miejsce nr 9 wjazd nr 2 
- miejsce nr 11 wjazd nr 2 
- miejsce nr 44 wjazd nr 5
- miejsce nr 57 wjazd nr 6

 Właścicieli lokali zainteresowanych zakupem prosimy o bezpośredni kontakt z Administracją: admin1@qualityhouse.com.pl - czytaj ogłoszenie
O
czekujemy na Państwa oferty do 20.06.2020

2020.04.28 - miejsca postojowe
Informujemy, że Zarząd WMS42 i Administracja poszukuje Właścicieli miejsc postojowych nr 9 i 11 wjazd 2 oraz nr 44 wjazd 557 wjazd 6

2020.04.16 - koronawirus w Polsce cd..
Informujemy, że od dziś na terenie cześci wspólnych osiedla również obowizuje nakaz zasłaniania ust i nosa. Przy wychodzeniu z mieszkania zakryj te cząści twarzy. 
https://www.gov.pl/web/koronawirus/zaslon-usta-i-nos 

2020.04.10 - głosowanie cd..
Informujemy, że prawie wszystkie uchwały zostały przegłosowane ZA / zostały podjęte. Jedynie uchwała nr 5/2020 dotycząca organizacji ruchu nie została przegłosowana. Prawdopodobnie stało się tak tylko dlatego, że garstka Właścicieli lokali, która stawiła się na zebraniu rocznym, z jasnym przesłaniem zażądała zmiany treści uchwały tzn. zmiany kwoty dotyczącej kosztów z 7.000 zł (faktyczne koszty wdrożenia organizacji ruchu na osiedlu) na absurdalną kwotę 70.000 zł.

W związku z powyższym (brakiem organizacji ruchu) Właściciele i Administracja mają ograniczone możliwości związane z jakimikolwiek interwencjami związanymi z ruchem pojazdów na osiedlu m.in.  usunięcia nieuprawnionych do wjazdu lub nieprawidłowo zaparkowanych pojazdów oraz tracimy kontrolę nad miejscami postojowymi dla gości przed osiedlem. Administracja również nie jest w stanie egzekwować podjętej uchwały nr 8/2019 dotyczącej identyfikatorów.

2020.04.06 - głosowanie
Informujemy, że uchwały nr 1/2020, 2/2020, 3/2020, 4/2020, 6/2020, 7/2020, 8/2020. 9/2020, 10/2020, 11/2020, 12/2020 zostały rozstrzygnięte. Jadnak nadal czekamy na głosy poniższych Właścicieli lokali, aby zakończyć głosowanie nad uchwałą nr 5/2020.

Do dnia dzisiejszego Właściciele poniższych lokali nadal nie oddali głosów pod uchwałami:
3A, 6, 9, 15, 17, 19, 21, 23, 24, 30A, 32, 33A, 34, 35, 39, 45, 48A, 50, 51.
Na Państwa głosy będziemy czekać do 15 kwietnia 2020 roku. Właścicieli wymienionych lokali prosimy o pilne oddanie głosów.

2020.04.03 - zaliczki
Od 01.04.2020 obowiązują nowe zaliczki, naliczone zgodnie z uchwalonym planem gospodarczym. 
Jednocześnie informuję, że dokumenty zostaną dostarczone do skrzynek pocztowych lub na wskazane adresy do korespondencji.

2020.04.02 - garaż wjazd nr 2
Uwaga! Osoby posiadające prawo do wyłącznego korzystania lub osoby użytkujące miejsca postojowe nr 9 i nr 11 w hali garażowej nr 2 proszone są o kontakt z Administracją do dnia 15.04.2020 r.

2020.03.21 - woda
W związku z budową hydrantu przeciwpożarowego na osiedlu w dniu 23.03.2020 w godz. 8:00 - 16:00 nastąpi przerwa w dostawie wody.  

2020.03.13 - koronawirus w Polsce
W związku z występowaniem przypadków koronawirusa w Polsce, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biura administracji, zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt w biurze jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Biura administracji od 13 marca 2020 r. do odwołania będą otwarte w godzinach 10:00 -14:00
Jednocześnie zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz za pomocą maila.

2020.01.29 - nowy przetarg ws. odpadów

 Będzie drożej, ale czy lepiej? 

 odpady.piaseczno.eu 

2020.01.07 - harmonogram odbioru odpadów
Zmieszane: 3 x tygodniu: PONIEDZIAŁEK – ŚRODA - PIĄTEK
Kuchenne / bio: 2 x tygodniu: WTOREK - PIĄTEK
Tworzywa/metal: 1 x tygodniu: ŚRODA
Papier: 1 x tygodniu: CZWARTEK
Szkło: 17.01, 31.01, 14.02, 28.02, 13.03, 27.03, 10.04, 24.04, 08.05, 22.05, 05.06, 19.06, 03.07, 17.07, 31.07, 14.08, 28.08, 11.09, 25.09
Gabaryty: 23.01, 20.02, 19.03, 16.04, 14.05, 13.06, 09.07, 06.08, 03.09
Choinki: 9.01, 6.02

Jednocześnie, krótko przypominamy jak segregować odpady

Kuchenne - bio:  tylko odpady pochodzenia roślinnego (bez toreb / foli w którą są zbierane)
Tworzywa / Metal:  tylko plastik i metal
Papier:  tylko papier (kartony prosimy składać, aby zajmowały minimum miejsca)
Szkło:  tylko szkło (butelki, słoiki) – szkła hartowanego / żaroodpornego nie wrzucamy
Gabaryty:  jeden dzień przed odbiorem wystawiamy na parking przed osiedlem, natomiast w innym terminie można samemu dostarczyć gabaryty do punktu selektywnej zbiórki odpadów w Piasecznie przy ul. Technicznej 6 - http://pukpiaseczno.pl/
Zmieszane:  pozostałe nie wymienione powyżej

2019.12.18 - zerbranie
Informujemy, że corocznego zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 28 lutego 2020 roku, o godzinie 19:00 na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie.

2019.10.14 - spotkanie
Spotkanie z burmistrzem p.Danielem Putkiewiczem miało na celu m.in.:

- omówienie zasad sprzątania ulicy Staszica na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Mazurskiej
- omówienie organizacji ruchu (naniesienie oznakowania poziomego, zagospodarowanie pobocza)
- naprawę nawierzchni jezdni (zapadlisk po przyłączach wodno-kanalizacyjnych)

19.10.13 - piaseczyńska karta mieszkańca 

 REGULAMIN 

2019.10.08 - trwa głosowanie 
Od dnia 29.07.2019 trwa głosowanie nad siedmioma uchwałami. Nadal czekamy na głosy Właścicieli poniższych lokali:

3A, 4, 6A, 12,13, 17, 18A, 19, 21, 28, 30, 32, 33A, 34, 38, 39, 42, 48, 51, 56, 59, 60A, 63, 64, 65, 71, 72A, 77, 81, 84A, 84B, 86, 87A, 99A, 104

2019.10.07 - miejsca postojowe sprzedaż cd.
Właścicielka lokalu nr 44 po czterech latach zdecydowała się na okazanie dokumentów stwierdzających prawo do wyłącznego korzystania z miejsc postojowych nr 6 i 13 wjazd nr 3. Tym samym wskazane miejsca postojowe zostają wyłączone ze sprzedaży. 

W związku z powyższym aktualnie Wspólnota Mieszkaniowa STASZICA 42 posiada do sprzedaży następujące miejsca postojowe:

- hala garażowa 1 (pod budynkiem A i B ) – miejsce postojowe nr 9 oraz nr 22
- hala garażowa 3 (pod budynkiem C i D) – miejsce postojowe nr 3 oraz nr 17
- hala garażowa 4 (pod budynkiem E i F) – miejsce postojowe nr 19
- hala garażowa 6 (pod budynkiem G i H) – miejsce postojowe nr 69 (trwa głosowanie - uchwała nr 16/2019)

2019.09.27 - miejsca postojowe sprzedaż
Wspólnota Mieszkaniowa „Staszica 42” w Piasecznie informuje, że jest w posiadaniu miejsc postojowych z przeznaczeniem do sprzedaży prawa do wyłącznego korzystania z wyłączeniem osób trzecich. Wykaz dostępnych miejsc postojowych:

- hala garażowa 1 (pod budynkiem A i B ) – miejsce postojowe nr 9 oraz nr 22
- hala garażowa 3 (pod budynkiem C i D) – miejsce postojowe nr 3, nr 6, nr 13 oraz nr 17
- hala garażowa 4 (pod budynkiem E i F) – miejsce postojowe nr 19
- hala garażowa 6 (pod budynkiem G i H) – miejsce postojowe nr 69 (trwa głosowanie - uchwała nr 16/2019)

Właściciele lokali zainteresowani zakupem dostępnych miejsc postojowych proszeni są o złożenie do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piasecznie pisemnego wniosku określając numer miejsca postojowego oraz proponowaną cenę zakupu. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piasecznie przekaże otrzymane wnioski oraz propozycje cenowe do decyzji Właścicieli Lokali wyrażonej w postaci uchwały.

2019.08.24 - głosowanie
Przypominamy właścicielom lokali, którzy jeszcze nie oddali głosów pod uchwałami, że głosowanie trwa już prawie miesiąc. Karty do głosowania zostały wrzucone do Państwa skrzynek pocztowych oraz zostały wysłane drogą elektroniczną na Państwa adresy mailowe. 

2019.08.23 - plac zabaw
Informujemy, iż mając na uwadze bezpieczeństwo dzieci, Zarząd podjął decyzję o demontażu ogrodzenia placu zabaw w związku z jego stanem technicznym. Temat odtworzenia ogrodzenia zostanie podjęty na poczatku przyszłego roku podczas zebrania Wspólnoty.

2019.08.21 - rowery 
Przypominamy, iż wejście do klatek schodowych jest ciągiem komunikacyjnym, którego nie można zastawiać/zawężać. Rowery można zostawiać pod schodami, ewentualnie na własnych miejscach postojowych (oczywiście zabezpieczone przed krodzieżą). Posiadamy uchwałę nr 5/2009 mówiącą o tym, że dziecięce rowery i wózki można zostawiać na klatkach, jednak uchwała Wspólnoty nie może zmieniać przepisów nadrzednych p.p.o.ż.

2019.08.12 - grill
Informujemy, iż rezerwacje grila mieszkańcy wykonyją we własnym zakresie, wieszając odpowiednią informację na grilu.

2019.08.01 - kod administracyjny
Informujemy, iż kod zmieniany będzie sukcesywnie, aby zapewnić mieszkańcom maksymalne bezpieczeństwo. Kod administracyjny służy wyłącznie do obsługi nieruchomości. Jeżeli nie jesteście Państwo w posiadaniu indywidualnego kodu dostępowego do lokalu, to istnieje możliwość nadania nowego kodu. Usługa ta jest odpłatna i jest realizowana przez firmę obsługująca system domofonowy, firmę Al-Tech tel. 501 641 907

2019.07.31 - uchwały
Do skrzynek pocztowych przekazane zostały Państwu uchwały dot.: 
1) przyjęcia wyboru nowego członka Zarządu, 
2) utworzenia Funduszu Celowego na remont budynków oraz ustalenia zaliczki na Fundusz Celowy, 
3) remontu pompy znajdującej się w przepompowni ścieków, 
4) zakupu i montażu systemu SOS w bramie wjazdowej, 
5) odtworzenia hydrantu zewnętrznego (ppoż) za budynkiem „E”, 
6) zawarcia umowy na stałą konserwację przepompowni ścieków. 
7) sprzedarzy prawa do korzystania z miejsca postojowego nr 69

 pobierz 

2019.06.12 - segregowanie odpadów
Przypominamy, że Gmina Piaseczno zapowiada kontrole poprawności segregowania odpadów. W przypadku stwierdzenie nieprawidłowej segregacji tzn. zmieszania różnych frakcji odpadów, Gmina nałoży na wszystkich Właścicieli lokali karę finansową.

Prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie zasad segregacji - nad pojemnikami na odpady umieszczone są tablice zawierające informacje o tym co można, a czego nie można umieszczać w danym pojemniku.

Do Państwa skrzynek pocztowych kilkukrotnie przekazano broszury zawierające zasady segregacji - prosimy o zapoznanie się z broszurą oraz stosowanie segregacji. 

2019.05.12 - głosowanie trwa
Nadal czekamy na głosy właścicieli poniższych lokali:

17, 21, 32, 39, 42, 48A, 51, 59, 60A, 68, 81, 97, 99A

2019.04.17 - plac zabaw
W dniu 25.04.2019 zaplanowany jest montaż dwóch urządzeń na placu zabaw - podwójna huśtawka i karuzela platformowa firmy AVIS (http://avisplacezabaw.pl)

2019.04.15 - głosowanie cd.
Do dnia dzisiejszego Właściciele poniższych lokali nadal nie oddali głosów pod uchwałami: 

6, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 21A, 32, 39, 42, 48, 48A, 51, 53, 56, 59, 60A, 64, 67, 68, 71, 72A, 81, 84A, 86, 90, 97, 99A.

W związku z powyższym istotne decyzje ws. funkcjonowania osiedla nie zostały rozstrzygnięte.

2019.04.08 - głosowanie cd.
Do dnia dzisiejszego Właściciele poniższych lokali nadal nie oddali głosów pod uchwałami: 

1, 2, 3A, 5, 6, 7, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 21A, 30, 32, 33A, 39, 42, 48, 48A, 51, 53, 56, 57A, 57B, 59, 60A, 63, 64, 67, 68, 70, 71, 72A, 74, 81, 84A, 86, 90, 97, 99A.

Na Państwa głosy będziemy czekać do 15 kwietnia 2019 roku. Ww. właściciele lokali nie angażując się w podstawowym stopniu w życie osiedla wstrzymują szereg ważnych działań związanych chociażby z remontem osiedla i decyzją w sprawie ochrony.

Właścicieli wymienionych lokali prosimy o pilne oddanie głosów pod uchwałami.

2019.03.29 - segregowanie śmieci
W altanach śmietnikowych umieszczono tablice informacyjne zawierające umiejscowienie pojemnika na daną frakcję odpadów oraz informację jakie odpady można wrzucać, a jakich nie można wrzucać do danych pojemników.

Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej nr 102/VI/2019 r. stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w sposób selektywny wynosi 27 zł. brutto od osoby zamieszkującej daną nieruchomość.

Informujemy, że z Gmina Piaseczno praktykuje w stosunku do Wspólnot Mieszkaniowych "odpowiedzialność zbiorową" w związku z czym w przypadku stwierdzenie przez Gminę braku prowadzenia segregacji odpadów Gmina naliczy każdemu Właścicielowi opłatę za gospodarowanie odpadami w sposób nieselektywny w wysokości 54 zł. brutto od osoby zamieszkującej daną nieruchomość. 

INFORMUJEMY, ŻE NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. STASZICA 42 W PIASECZNIE OBOWIĄZUJE SELEKTYWNE GOSPODAROWANIE ODPADAMI.
Pojemnik na odpady NIESEGREGOWANE został zlikwidowany.

W załączeniu przekazujemy broszurę informacyjną dotyczącą nowych zasad segregacji odpadów na terenie Gminy Piaseczno. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią oraz stosowanie obowiązujących zasad segregacji.

 BROSZURA 

 ULOTKA 

2019.03.26 - głosowanie
Do dnia dzisiejszego nadal Właściciele poniższych lokali nie  oddali głosów pod uchwałami: 

1, 2, 3A, 5, 6, 7, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 21A, 24, 27, 28, 30, 32, 33A, 39, 42, 45A, 48, 48A, 50, 51, 52, 53, 56, 57A, 57B, 58, 59, 60A, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70, 71, 72A, 74, 79, 81, 84A, 86, 87A, 88, 90, 94, 97, 99A.

Na Państwa głos będziemy czekać do 08 kwietnia 2019 roku. Po tym terminie  w przypadku Państwa bierności i braku rozstrzygnięcia uchwał, kluczowe sprawy dla osiedla i jego mieszkańców pozostaną nierozstrzygnięte. Właścicieli wymienionych lokali prosimy o oddanie głosów pod uchwałami.

2019.02.07 - przepompowna (kolejne problemy i wydatki) 
Przypominamy, że do kanalizacji sanitarnej nie można wrzucać przedmiotów pochodzenia tekstylnego (chusteczki nawilżane, podpaski, pampersy, szmaty, mopy, itp) oraz przedmiotów stałych (kości, plastik, itp). 

Wszelkie powyższe przedmioty powodują zapychanie się pomp w przepompowni ścieków, co w efekcie prowadzi do awarii systemu pomp.
Informujemy, że od miesiąca grudnia zaobserwowano nagły wzrost wrzucania przez mieszkańców powyższych przedmiotów, co spowodowało wystąpienie trzech awarii w krótkich odstępach czasu (połowa grudnia, koniec grudnia oraz koniec stycznia).
Usunięcie każdej awarii wiąże się z wydatkowaniem przez Wspólnotę Mieszkaniową kwoty ok. 900 zł.

 CZYTAJ           DRUKUJ 

2019.01.29 - pismo Straż Miejska
Odpowiedź Straży Miejskiej ws. ewentualnych interwencji na terenie osiedla. Patrole Straży Miejskiej mogą interweniować na terenie osiedla zamknietego, jeżeli Wspólnota stworzy/wdroży tzw. organizację ruchu, jednak z wstępnego sondarzu wynika (z ankiet), że spora część właścicieli nie jest zainteresowana wdrożeniem projektu.

 ODPOWIEDŹ  

 projekt uchwały ws. organizacji ruchu 

2019.01.17 - zebranie roczne
Informuemy, iż zebranie roczne odbędzie się w dniu 11.02.2019 r. (poniedziałek) o godz. 19:00 w Szkole Podstawowej nr 1 w Piasecznie przy ul. Świętojańskiej 18

2019.01.05 - magazyn rzeczy
Proponujemy swobodne i łatwe korzystanie z magazynu 24 godz. / dobę, 7 dni w tygodniu - magazyn posiada monitoring i ochronę.

Lokalizacja magazynu: CELTIC PARK PIASECZNO ul. Kineskopowa 1, tel. 797 817 393, przechowamy-wszystko.pl
Cena specjalna dla właścicieli lokali Wspólnoty Mieszkaniowej STASZICA 42, - tj.:
1m2 = 60 zł brutto/m-c,  2m= 120 zł,  3m= 170 zł,  4m= 230 zł,  6m= 330 zł,  9m= 510 zł,  12m= 630 zł,  16m= 800 zł

2019.01.04 - stop wilgoci - REKUPERATORY
Propozycja dla włascicieli lokali. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z zarządem drogą mailową. Jeżeli zainteresowanie przekroczy liczbę 10 lokali, to będziemy w stanie uzyskać rabat powyżej 10% - ecoventeam.com

2019.01.01 - przypominamy
Przetrzymywanie przedmiotów na korytarzach ogólnodostępnych jest zabronione z uwagi na obowiązujące następujące przepisy nadrzędne:

Rozporządzenie MSWiA z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych budynków budowlanych i terenów
(Dz. U. Nr 109, poz. 719 z dnia 22.06.2010 r.)
§ 4 . 1. W obiektach oraz na terenach przyległych do nich jest zabronione wykonywanie nastepujacych czynności, które mogą spowodować pożar, jego rozprzestrzenianie się, utrudnione prowadzenie dzialania ratunkowego lub ewakuacji: 
11) składowanie materiałów palnych na drogach komunikacji ogólnej służących ewakuacji lub umieszczanie przedmiotów na tych drogach w sposób zmniejszających ich szerokość albo wysokość poniżej wymaganych wartości określonych w przepisach techniczno-budowlanych  

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. z dnia 15.06.2002 r.)
§ 242. 1. Szerokość poziomych dróg ewakuacyjnych należy obliczać proporcjonalnie do liczby osób mogących przebywać jednocześnie na danej kondygnacji budynku, przyjmując co najmniej 0,6 m na 100 osób, lecz nie mniej niż 1,4 m
2. Dopuszcza się zmniejszenie szerokości poziomej drogi ewakuacyjnej do 1,2 m, jeżeli jest ona przeznaczona do ewakuacji nie więcej niż 20 osób.
3. Wysokośç drogi ewakuacyjnej powinna wynosić co najmniej 2,2 m, natomiast wysokość lokalnego obniżenia 2 m, przy czym długość obniżonego odcinka drogi nie może być większa niż 1,5 m.
4. Skrzydła drzwi, stanowiàcych wyjście na drogę ewakuacyjną, nie mogą, po ich całkowitym otwarciu, zmniejszać wymaganej szerokości tej drogi.

Wszelkie przedmioty przechowywane na korytarzach zwężają ich drogę ewakuacyjną, co jest niezgodne z powyższymi obowiązującymi przepisami.
Przetrzymywane przedmioty na korytarzach ogólnodostępnych należy usunać w terminie nieprzekraczalnym do 15.01.2019 r. 

Prosimy również stosować się do "regulaminu korzystania z hali garażowej", będącego załącznikiem do uchwały nr 8 z dn. 27.02.2017 r. - TEKST

2018.12.19 - ankieta 
Informujemy, że do Państwa skrzynek pocztowych oraz drogą elektroniczną została przekazana ankieta dot. kilku istotnych spraw dla naszego osiedla, bardzo proszę o zapoznanie się z trescią i przekazanie swoich sugestii do dnia 04.01.2019 ANKIETA

2018.12.11 - malowanie klatek schodowych
Informujemy, że w miesiacu styczniu 2019 rozpocznie się malowanie klatek schodowych. Malowanie rozpoczynamy od budynku A.

2018.12.10 - bramy garażowe
W dniu jutrzejszym rozpocznie się montaż bram garażowych. Pierwsza montowana brama nr 5, następnie bama nr 4 jeszcze w grudniu. Natomiast bramy nr 1, 2, 3 bedą montowane na początku stycznia 2019.

2018.11.12 - TV - internet
Informujemy, że do naszego osiedla został podłączony światłowód sieci NETIA i ORANGE. 
Jest również możliwość skorzystania z nowej oferty telewizji kablowej firmy UPC lub VECTRA.
Właściciele lokali korzystajcy z analogowego przyłącza NETI powinni pamiętać, że dzwoniąc na infolinię muszą podać w adresie jedną z liter jaką oznaczony jest budynek tj. A, B, C, D, E, F, G lub H - w przeciwnym razie otrzymają informację, iż na osiedlu nie ma możliwości podłączenia się do światłowodu.

 PORÓWNANIE OFERT 

 NETIA     ORANGE     UPC     VECTRA 

2018.10.28 - sygnalizacja świetlna
Odpowiedź GDDKiA w sprawie instalacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Armii Kajowej i Staszica

 ODPOWIEDŹ  

2018.10.11 - bramy garażowe
W zwiazku z decyzja mieszkańców ws. wymiany bram garażowych została wybrana oferta i podpisana umowa na zakupu i montażu bram. Pierwsza brama (nr 5) powinna być zamontowana za około 30 dni.

2018.10.08 - plac zabaw
W celu zapewnienia bezpiecznej przestrzeni na placu zabaw, zdemontowano spróchniałą huśtawkę oraz spróchniałą piaskownicę ze skorodowaną konstrukcję zadaszenia.

2018.10.06 - ogrodzenie  
W dniu 04.10.2018 dokonano wymiany uszkodzonych paneli ogrodzenia w  południowo- zachodniej części osiedla

2018.10.03 -  modernizacja monitoringu
W dniu 01.10.2018 zakończono modernizacją systemu monitoringu na osiedlu

2018.09.06 - modernizacja monitoringu 
W dniu 10.09.2018 rozpoczną się na terenie osiedla prace związane z modernizacją systemu monitoringu

2018.08.30 - uchwała fundusz remontowy i rezerwowy
Do dnia dzisiejszego właściciele poniższych lokali nie zagłosowali pod uchwałą nr 3 i 4 z dn. 16.02.2018 w spr. funduszu remontowego i rezerwowego:
3A,17,21,21A,26,33A,42,45A,48A,50,57B,59,60A,64,65,67,68,71,72A,81,84A,86,87A,104
co również powoduje, iż uchwały nadal są nierozstrzygnięte

2018.08.21 - uchwała ochrona
Pomimo wielu prób ze strony administracji w sprawie zmobilizowania właścicieli lokali do zagłosowania pod uchwałą nr 3 z dn. 08.11.2017 do dnia dzisiejszego właściciele poniższych lokali nie zajęli stanowiska w sprawie:
2,3A,6,13,15,17,19,21,21A,26,29,30A,33A,42,51,55,57A,58,60A,61,62,65,68,81,82,84,86,87A,87B,90,95,98,100,104
co powoduje, iż uchwała nadal jest nierozstrzygnięta

2018.08.18 - TV/SAT
informujemy / przypominamy, iż instalacje indywidualnych anten satelitarnych na naszym osiedlu w większości przypadków są zbędne, ponieważ Wspólnota posiada instalację zbiorczą (do której podłoączony jest m.in. sygnał z satelity Hotbird) i w gniazdach telewizyjnych Państwa lokali poza programami telewizji naziemnej jest sygnał Cyfrowego Polsatu, NC+, Orange TV - wystarczy tylko podłączyć dekoder do gniazda w lokalu.
Jednocześnie informujemy, że został uruchomiony ostatni brakujący "Multiplex 8" w telewizji naziemnej.

 WYKAZ PROGRAMÓW TELEWIZJI NAZIEMNEJ 

2018.08.02 - ochrona fizyczna
informujemy, iż nadal nie została rozstrzygnięta uchwała ws. ochrony. W dniu dzisiejszym do osób, które nie głosowały została wysłana ponownie informacja z prośbą o zajęcie stanowiska w sprawie.

2018.07.17 - jest chodnik
SUKCES - piesi wreszcie mogą poruszać się wzdłuż ulicy Staszica nowo wybudowanym chodnikiem!
Spotkanie zarządu i administracji z Panem Burmistrzem oraz zaangażowanie i koordynacja działań z Radnym p.Zbigniewam Muchą przyniosły pożądany efekt.    

2018.07.12 - plac zabaw - huśtawka
informujemy, iż w związku z wnioskami zawartymi w protokole okresowej rocznej kontroli stanu technicznego placu zabaw planujemy w dniu 20.08.2018 wymianę huśtawki i demontaż konstrukcji znajdującej się nad piaskownicą. Osoby zainteresowane odkupieniem usuwanych urządzeń proszone są o zaprponowanie kwoty, za którą chciałyby odkupić urządzenia - propozycję prosimy przesłać na adres mailowy zarządu do dnia 20.08.2018.

2018.07.10 - nowa forma głosowania
informujemy, iż istnieje możliwość oddania głosu pod uchwałami drogą elektroniczną np. za pośrednictwem maila.

2018.06.30 - głosowanie cd..
Kolejne próby zmobilizowania właścicieli lokali do oddania głosów pod uchwałami nie przyniosły pożądanego efektu. Przez ostatnie trzy tygodnie dwa razy obdzwoniono, wysłano sms, wysłano maile i dwa razy wrzucono do skrzynek karty do głosowania, jednak nadal część właścicieli nie oddała głosów. Do dnia dzisiejszego nie zagłosowali Właściciele lokali nr: 3A,17,21,21A,26,33A,42,45A,48A,50,52,56,57B,59,60A,64,65,67,68,71,72A,81,84A,86,87A,88,104

Oznacza to, że wciąż nie zostały rozstrzygnięte uchwały w sprawie ustalenia zaliczki na fundusz rezerwowy i rozdysponowania nadwyżki przychodów nad kosztami za rok 2017.

2018.06.29 - modernizacja monitoringu
Zebrano oferty od firm i aktualnie trwają rozmowy nad wyborem wykonawcy - planowany termin podpisania umowy z wykonawcą 12.07.2018 .

2018.06.28 - chodnik
W dniu dzisiejszym zarząd otrzymał informację, że wykonawca chodnika wzdłuż ul. Staszica (od naszego osiedla do ul. Armii Krajowej) ma czas na realizację do 13.07.2018. 

2018.05.22 - hydrant ppoż
W dniu dzisiejszym PWiK wymieniło hydrant ppoż (na poziomy) usytuowany na chodniku przed osiedlem, który znacznie zawężał ciąg komunikacyjny pieszy.

2018.04.28 - głosowanie cd..
Ponownie podjęto próbę zmobilizowania właścicieli lokali do oddania głosów pod uchwałami - mailowo w dn. 23.04.2018 i 26.04.2018 oraz wysłano sms’y w sprawie w dn. 14.04.2018, 23.04.2018, 26.04.2018, jednak nadal część właścicieli ignoruje prośby / nie oddała głosów. Aktualnie nie zagłosowali Właściciele lokali nr: 3A,13,15,17,18,21,21A,26,27,30,33A,34,35,39,42,43,45A,48,48A,50,52,55,56,57A,57B,59,60A,64,65,67,68,70,71,72A,79,81,84A,86,87A,88,90,104.
W związku z powyższym część uchwał została nierostrzygnięta.

2018.04.14 - głosowanie
Pomimo wielokrotnego przekazywania karty do głosowania, które zostały wrzucone do skrzynek pocztowych w dniach 27.02.2018, 17.03.2018, 30.03.2018 oraz wysłane mailowo 27.02.2018 do dnia dzisiejszego wielu właścicieli lokali nie zagłosowało. Bardzo prosimy Właścicieli poniższych lokali o oddanie głosów pod uchwałami:
1,2,3A,5,6A,7,12,13,15,17,18,21,21A,26,27,28,30,33A,34,35,36,38,39,42,43,45A,48,48A,50,52,53,55,56,57A,57B,59,60A,61,63,64,65,67,68,69,70,71,72A,74,79,
81,84A,86,87A,88,90,91,93,94,99A,99B,104.
Na Państwa głos będziemy czekać do 27 kwietnia 2018 roku. Po tym terminie  w przypadku Państwa bierności i braku rozstrzygnięcia, kluczowe sprawy pozostaną niezałatwione, a działania zarządu i administracji sparaliżowane.

 U C H W A Ł Y 

2018.04.06 - plac zabaw
Informujemy, iż w związku z brakiem odpowiednich środków na funduszu rezerwowym, inwestycja modernizacji placu zabaw nie zostanie przeprowadzona w 2018 roku 

2018.03.30 - brama klucze
Informujemy, że zostały wykonane klucze do awaryjnego otwierania bramy wjazdowej na teren osiedla w przypadku zaniku napięcia. Klucz można odebrać w biurze administracji: Quality House, ul. Młynarska 21 lok 101, Piaseczno od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Klucze wydawane są tylko i wyłącznie Właścicielowi lokalu - Najemcy nie mogą odebrać klucza.

2018.03.13 - chodnik cd..
Informujemy, iż zarząd i administracja po szeregu monitach doprowadziła (pośrednio) do zatwierdzenia przez Wojewodę projektu budowy chodnika na ul. Staszica, na odcinku od nr 42 do ul. Armii Krajoweji i ogłoszono przetarg. Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie budowa powinna rozpocząć się w maju 2018 :)

 PRZETARG 

 PROJEKT WYKONAWCZY DROGA 

 PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU 

2018.03.12 - monitoring modernizacja
Informujemy, iż w związku z planowaną modernizacją systemu monitoringu na osiedlu udostępniamy w zakładce "Dokumenty" zebrane oferty. Osoby posiadające wiedzę w tym zakresie, proszone są o zgłaszanie uwag i sugestii drogą mailowa.

2018.03.05 - miejsca postojowe
Informujemy, iż w związku z brakiem dokumentów potwierdzających prawo do korzystania z miejsc postojowych przez niektórych Właścicieli, aby uregulować zaistniałą sytuację, niektórzy z Państwa otrzymają wezwania o udokumentowanie prawa do korzystania z miejsca postojowego. Działania mają na celu ustalenie, czy we wszystkich przypadkach z miejsc postojowych korzystają osoby uprawnione. 

2018.03.02 - członkowie zarządu
W związku z rezygnacją z funkcji członka zarządu p.Iwony i p.Kamili (sprzedaż lokalu) prosimy o zgłaszanie kandydatur na adres: zarzadstaszica@gmail.com

2018.02.03 - dostęp do dokumentów
Przypominamy i zachęcamy do korzystania z pełnej wersji strony internetowej wspólnoty mieszkaniowej. W tym celu należy się zalogować (prawy górny róg). Po zalogowaniu w zakładce DOKUMENTY (menu górne) znajdziecie Państwo dostęp do sprawozdań, protokołów oraz szeregu ważnych dokumentów. Właściciele lokali, którzy nie znają loginu i hasła proszeni są o skontaktowanie się drogą mailową z zarządem wspólnoty (zarzadstaszica@gmail.com).

2018.01.26 - wycinka brzóz
W dniu 25.01.2018 w czaści południowo-wschodniej osiedla zostały wycięte dwie duże brzozy, które nagle uschły.

2018.01.21 - zebranie roczne
Informujemy, iż zbranie roczne plamujemy na dzień 16.02.2018 (piątek) 

2018.01.11 - przegląd kominiarski
Protokół z przegladu kominiarskiego dostępny jest po zalogowaniu w zakładce: Dokumenty dalej Przeglądy 

2018.01.09 - chodnik
Projekt chodnika wzdłuż ulicy Staszica na odcinku od drogi krajowej do posesji Staszica 42 został opracowany. Roboty w pasie drogowym ulicy zostały zgłoszone w starostwie Powiatowym w Piasecznie - w dniu 08.01.2018 zostało wydane postanowienie o milczącym załatwieniu sprawy. Uzyskano już też uzgodnienie projektu w pasie drogi krajowej z GDDKiA (fragment chodnika i przejście przez drogę krajową), aktualnie przygotowywane są dokumenty do zgłoszenia robót u Wojewody.

2017.12.30 - wynagrodzenie dla zarządu
Zarząd informuje, iż z dniem 01.01.2018 odwołuje zrzeczenie się z wynagrodzenia - tym samym zaczyna obowiązywać uchwała nr 14/2013 z dnia  26.06.2013.

2017.12.02 - Netia i Orange
Informujemy, iż jesteśmy na etapie rozmów / ustaleń ws. modernizacji sieci Netia i doprowadzenia światłowodu sieci Orange 

2017.10.20 - komunikacja mailowa
Wszelkie zgłoszenia nieprawidłowości i awarii na osiedlu prosimy zgłaszać do administracji najlepiej mailowo na adres: admin1@qualityhouse.com.pl i do wiadomości zarządu na adres: zarzadstaszica@gmal.com  jeżeli jest taka potrzeba.

2017.10.18 - odbiór gabarytów
Prosimy o wystawianie odpadów gabarytowych w przddzień odbioru na parkingu przy ulicy przed ogrodzeniem osiedla.
Najbliższe terminy odbioru odpadów gabarytowych to:  30.11.2017  i  08.12.2017

2017.10.06 - komunikat
Dotyczy opodatkowania podatkiem od nieruchomości części wspólnych budynków.

 K O M U N I K A T 

2017.09.21 - zakończenie remontu
W związku ze zbliżającym się zakończeniem prac remontowych, bardzo prosimy o zgłaszanie ewentualnych uwag / zastrzeżeń związanych z remontem budynku A, bezpośrednio do Inspektora Nadzoru Budowlanego tel. 602304534  lub drogą mailową do administracji na adres: admin1@qualityhouse.com.pl

2017.09.12 - konsultacje społeczne

 WYCINKA DRZEW 

Dz.U.2016.0.2134 t.j. - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody

2017.09.01 - spotkanie zarządu
Informujemy, że w zakładce dokumenty (widocznej po zalogowaniu) znajduje się folder z protokołami z zebrań, które są dołączane na bieżąco, a nazwy plików zaczynają się od daty sporządzenia protokołu.

2017.08.31 - moduł GSM
Zarząd podjął decyzję o niewprowadzaniu numerów telefonów do modułu GSM osób wynajmujących lokale.

2017.08.29 - opinia INB ws. rozszerzenia zakresu prac remontowych

 O P I N I A 

Prosimy również o zapoznanie się z trścią uchwał zamieszczonych w zakładce dokumenty - widocznej po zalogowaniu

2017.08.17 - brama
Informujemy, że osoby które zadeklarowały chęć korzystania z funkcjonalności jaką daje moduł GSM, mogą już otwierać bramę wjazdową na osiedle za pomocą telefonu komórkowego. Instrukcja jak otwierać bram zostanie przesłana do Państwa w dniu dzisiejszym mailem i smsem.

2017.07.28 - ochrona i montoring
Informujemy, iż protokół z wynikami głosowania nad uchwałami w sprawie podwyżki dla ochrony i instalacji nowego monitoringu znajdziecie Państwo w zakładce „dokumenty” następnie „protokoły”. Zakładka „dokumenty” widoczna jest na stronie po zalogowaniu. Informację w sprawie dostępu do pełnej wersji strony internetowej prześlemy Państwu w dniu dzisiejszym SMSem.

2017.07.27 - aktualizacja danych
Prosimy o bieżącą aktualizację ilości osób zamieszkujących lokal. W tym celu prosimy o pobranie formularza, wypełnienie i odesłanie do administracji bądź przekazania do skrzynki pocztowej Wspólnoty znajdującej się na budce ochrony.

 FORMULARZ 

2017.07.26 - rozliczenie wody
Informujemy, że do skrzynek pocztowych zostało przekazane rozliczenie liczników wody za I półrocze 2017 r.

2017.07.22 - statut
Zapraszamy do współpracy nad aktualizacją statutu wspólnoty. Zarząd i administracja rozpoczęli prace nad opracowaniem projektu nowego statutu wspólnoty - zatem zwracamy się z prośbą do wszystkich właścicieli lokali o zainteresowanie się tematem i zgłaszanie propozycji zmian. Uwagi i propozycje prosimy kierować na adres zarządu: zarzadstaszica@gmail.com do dnia 15 września 2017. Projekt nowego statutu planujemy przedstawić Państwu na najbliższym zebraniu. Wcześniej zostanie udostępniony do wglądu na stronie wspólnoty w zakładce "Dokumenty".

2017.07.20 - chodnik
Podczas sesji Rady Miejskiej 19.04.2017 podjęta została uchwała wprowadzająca w spisie zadań inwestycyjnych zadanie pn. „Projekt i budowa chodnika na ul. Staszica w Piasecznie (odc. do ul. Staszica 42 do drogi krajowej Nr 79)”.

W maju br. miał zostać wyłoniony  wykonawca na opracowanie projektu budowlanego. Jednak postępowanie dotyczące opracowania projektu budowy chodnika w trybie zapytania o cenę zostało unieważnione. Jedna z ofert nie spełniała wymogu ubiegania się o zamówienie, natomiast cena drugiej ważnej oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na opracowanie projektu i budowę przedmiotowego chodnika.

W dniu 12.07.2017 zostało wysłane drugie zapytanie ofertowe do czterech firm. Termin składania ofert został ustalony na dzień 20.07.2017. W opisie przedmiotu zamówienia termin uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub uzyskania zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu ustalono na dzień 21.12.2017.

Powyższe oznacza, że termin realizacji/budowy chodnika odsunął się mocno  w czasie, ale, co jest pocieszające, sprawa jest w toku.

W kwestii wyjaśnienia dodam jedynie, że cała procedura jest tak długotrwała ponieważ opracowanie projektu wymaga wyłonienia Biura Projektów w drodze procedury zapytania o cenę. Przeprowadzenie kolejnego postępowania wymaga zachowania terminów administracyjnych. Procedura związana z uzyskaniem pozwolenia na budowę wymaga również zachowania pewnych terminów, do czego zobowiązuje Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo budowlane i inne przepisy.

Z kolei opracowanie projektu musi być poprzedzone opracowaniem mapy do celów projektowych, uzyskaniem warunków technicznych na przebudowę infrastruktury w przypadku kolizji z projektowanym układem drogowym oraz koniecznością uzyskania niezbędnych uzgodnień – w tym przypadku między innymi opinii komunikacyjnej, uzgodnienia dokumentacji z Zakładem Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,  PWiK, GDDKiA itp.

Gmina czyni starania, aby jak najszybciej realizować zadanie, na które są zabezpieczone środki, jednak jest to uzależnione od działań innych służb oraz od terminów wymaganych  przepisami.

2017.07.19 - moduł GSM
Informujemy, iż od 01.09.2017 zostanie uruchomiony moduł GSM, za pośrednictwem którego będzie można otwierać bramę wjazdową przy pomocy telefonu komórkowego. Właścicielom lokali, którzy do 30.08.2017 zgłoszą chęć korzystania z tej funkcjonalności i prześlą mailem numery telefonów do zaprogramowania w ww. module, usługa zostanie uruchomiona bezpłatnie, podane numery w późniejszym terminie będą programowane odpłatnie raz w miesiącu. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość doprogramowania do modułu numerów telefonów osób wynajmujących mieszkanie, w tym celu właściciel lokalu powinien zwrócić się do zarządu podając imię i nazwisko najemcy oraz nr telefonu. Po dokonaniu wpłaty na konto wspólnoty w kwocie 30 zł/1nr funkcja zostanie uruchomiona. Właściciel lokalu zobowiązany jest do zgłoszenia faktu zaprzestania najmu w celu usunięcia numeru z modułu GSM. Do jednego lokalu można zaprogramować maksymalnie trzy numery.

 OŚWIADCZENIE 
(rozporządzenie RODO weszło w życie 24 maja 2016 r. natomiast stosowane jest od 25 maja 2018 r.)

2017.07.18 - konta użytkownika
Zapraszamy i zachęcamy do założenia konta, które pozwoli Państwu na przeglądanie szeregu istotnych informacji z punktu widzenia właściciela lokalu. W celu założenia konta i otrzymania dostępu do dokumentów, sprawozdań, protokołów itp. właściciele lokali proszeni są o skontaktowanie się drogą mailową z zarządem wspólnoty, aby uzyskać login i hasło. Po zalogowaniu się (prawy górny róg) każdy właściciel lokalu będzie miał dostęp do pełnej wersji strony.