Aktualności
2024.04.22 - fundusz remontowy
Informujemy, że nadal trwa głosowanie nad uchwałą nr 4/2024 dot. ustalenia zaliczki na fundusz remontowy.
Informacja na dziś jest taka, że z około 55 % uprawnionych do głosowania, 36,01 % jest ZA i 18,73 % jest PRZECIW.
Jeżeli zagłosuje pozostałe 45 % Właścicieli lokali i osiągniemy wynik 50 % ZA, to możemy planować dalszy remont budynków, w tym elewacji - w przeciwnym wypadku będziemy dokonywać wyłącznie pilnych napraw, a wygląd osiedle nie ulegnie poprawie.
2024.04.20 - miejsca postojowe w halach garażowych
Akcja "wiosenne porządki" - sprzątanie miejsc postojowych w garażach nie przyniosła pożądanych efektów.
Przypominamy Właścicielom Lokali, że nie są właścicielami miejsc postojowych w garażach. Posiadają jedynie prawo do wyłącznego korzystania z cząści wspólnej - w tym przypadku z danego miejsca postojowego.
Użytkowanie miejsca postojowego niezgodnie z przeznaczeniem ("regulaminem hali garażowej") z pewnością spowoduje przeniesienie ewentualnych kar finansowych nałożonych na Wspólnotę przez Straż Pożarmą na Właścicieli miejsc postojowych oraz ostatecznie może spowodować uruchomienie kroków prawnych mających na celu odbiór miejsca postojowego.
Powyższe, to opinia Kancelarii Prawnej.
2024.04.15 - głosowanie - uchwały 2024
Prosimy o oddanie głosu pod uchwałami przesłanymi do Państwa przez Administrację na skrzynki e-mail ostatnio w dniu 11.04.2024.
W celu oddania głosu za pośrednictwem e-mail, należy wysłać wiadomość w poniższej formie:
(wystarczy skopiować poniższą treść, zaznaczyć ZA lub PRZECIW, dopisać imię i nazwisko oraz nr lokalu)
Po zapoznaniu się z treścią przesłanych uchwał głosuję w następujący sposób:
Uchwała nr 1/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 2/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 3/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 4/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 5/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Uchwała nr 6/2024 z dnia 13.02.2024 r. - ZA / PRZECIW
Imię i nazwisko:
Nr lokalu:
Wysyłamy na adres admin1@qualityhouse.com.pl
Ewentualnie można wydrukować uchwały, uzupełnić dane i wrzucić do skrzynki listowej mieszczącej się na drzwiach biura Zarządu WMS42 na terenie osiedla.
2024.04.15 - organizacja ruchu na osiedlu !!!
Informujemy, że zostały zakończone prace związane z oznakowaniem części wspónych na terenie osiedla.
Od dziś w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zwiaznych z niewłaściwym parkowaniem pojazdów każdy możne zgłosić zdarzenie do Straży Miejskiej pod nr tel. 986.
W strefie oznaczanej znakiem D-52 (strefa ruchu) Policja i Straż Miejska ma uprawnienia zgodne z zasadami obowiązującymi na drogach publicznych.
2024.04.04 - kontener
Informujemy, że w dniach 09 - 15.04.2024 zostanie podstawiony kontener na śmieci, w celu zachęcenia do wyrzucenia zalegających i niepotrzebnych przedmiotów z miejsc postojowych, które w późniejszym terminie będą myte. Szczegóły akcji zostały umieszczone na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych.
2024.02.12 - parking
Informujemy, że istnieje możliwości wynajęcia do wyłącznego korzystania zewnętrznych miejsc postojowych zlokalizowanych na parkingu wewnętrznym przy placu zabaw - szczegóły w administracji.
2024.02.05 - zebranie
Informujemy, że w dniu 13.02.2024 o godz. 19:00 odbędzie się coroczne zebranie właścicieli lokali.
Uwaga !!! - zmiana lokalizacji zebrania na Centrum Edukacji Multimedialnej w Piasecznie ul. Jana Pawła II nr 55.
2023.12.10 - organizacja ruchu na osiedlu
Informujemy, że zgodnie z wolą właścicieli lokali, weszła w życie uchwała dot. organizacji ruchu na terenie osiedla. W związku z tym, na osiedlu zostanie wykonane oznakownaie zgodnie z zatwierdzonym planem organizacji ruchu.
Przypominamy:jakie zasady obowiązują w strefie ruchu:
Wystarczy stosować się do przepisów obowiązujących na drogach publicznych. Strefa ruchu występuje przeważnie na drodze prywatnej, na której należy stosować się do ogólnych przepisów kodeksu drogowego. Oznacza to, że w strefie oznaczanej znakiem D-52 (strefa ruchu) Policja i Straż Miejska ma uprawnienia zgodne z zasadami obowiązującymi na drogach publicznych. Dotyczy to stłuczek, nieprawidłowego parkowania, przekraczania dozwolonej prędkości i innych wykroczeń. Mandat, jaki można otrzymać, jest zgodny z ogólnym taryfikatorem.
2023.10.08 - głosowanie - organizacja ruchu cd.
W związku z wielokrotnymi prośbami i wzywaniem właścicieli lokali do oddania głosu w sprawie, część uprawnionych do chwili obecnej nie zagłosowała ws. zatwierdzenia organizacji ruchu i tym samym uchwała nie została jeszcze przegłosowana.
Nadal brakuje głosów właścicieli następujących lokali:
1, 4, 6, 6A, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 18A, 21, 23, 24, 26,, 29, 30, 30A, 32,, 39, 45, 46, 48, 50, 56, 59, 60, 60B, 61, 62, 64, 68, 71, 72A, 74, 79, 81, 84A, 84B, 85, 86, 97, 99B, 104.
2023.09.02 - głosowanie - organizacja ruchu
W następstwie podjętej przez Wspólnotę Mieszkaniową uchwały nr 7/2023 r. z dnia 17.04.2023 r. w sprawie sporządzenia organizacji ruchu na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piasecznie Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej poddaje pod głosowanie uchwałę nr 8/2023 z dnia 11.08.2023 r. w sprawie zatwierdzenia i wprowadzenia organizacji ruchu na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej „Staszica 42” w Piaseczni.
Prosimy o oddanie głosu pod uchwałą – treść uchwały - wizualizacja.
W celu oddania głosu za pośrednictwem e-mail, należy wysłać wiadomość w poniższej formie:
Po zapoznaniu się z treścią przesłanych uchwał głosuję w następujący sposób:
Uchwała nr 8/2023 z dnia 11.08.2023 r. - ZA / PRZECIW
Imię i nazwisko:
Nr lokalu:
na adres admin1@qualityhouse.com.pl
Ewentualnie można wydrukować załączoną uchwałę z linku powyżej (treść uchwały), uzupełnić dane i wrzucić do skrzynki listowej mieszczącej się na drzwiach biura Zarządu WMS42 na terenie osiedla.
Uchwała ma na celu m.in. podniesienie bezpieczeństwa i spowodowanie, aby parkujące pojazdy na terenie osiedla stały wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach.
2023.08.30 - wilgoć
Polecamy osobom mających zbyt dużą wilgotnością powietrza w mieszkaniu - optymalny model:
https://meacopolska.pl/produkt/ekonomiczny-osuszacz-i-oczyszczacz-powietrza-meacodry-arete-one-20l/
Super się sprawdza w pomieszczeniach, gdzie suszymy pranie - posiada specjalną funkcję wspierającą suszenie prania.
2023.08.23 - baterie
Informujemy, iż przy śmietniku pojawił się nowy pojemnik na zużyte baterie - zachęcamy do korzystania.
2023.08.22 - ulica Staszica
Informujemy, iż w dniu 28.08.2023 odbędzie się spotkanie w UMiG Piaseczno (zaaranżowane przez Zarząd Wspólnoty) w sprawie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Gminy Piaseczno na rok 2024 na zaprojektowanie i wybudowanie drogi, chodników, miejsc postojowych wraz z wymianą infrastruktury technicznej przy ul. Staszica na odcinku od ulicy Armii Krajowej do ulicy Mazurskiej w Piasecznie. Zostały już złożone dwa wnioski przez Wspólnotę. Tematem zainteresowaliśmy praktycznie wszystkie firmy na przedmiotowym odcinku drogi, które oczywiście są zainteresowane modernizacją i mamy nadzieję, że złożą odrębne wnioski w celu poparcia inicjatywy.
2023.08.08 - kosze
Informujemy, iż w dniu 08.08.2023 zostały zamontowane przed osiedlem przy ul. Staszica dwa kosze na śmieci - przede wszystkim z myślą o lokatorach posiadających psy - licząc, że opiekunowie swoich pupili będą sprzątać po swoich zwierzętach i pakunki wyrzucać do koszy w tym celu zainstalowanych.
2023.08.06 - organizacja ruchu
Informujemy, iż uchwała dotycząca wykonania projektu organizacji ruchu na osiedlu został zaakceptowana przez większość Właścicieli lokali. Projekt został wykonany - pobierz.
Akualnie administracja zbiera oferty od ewentualnych wykonawców i za chwilę dowiemy się jakie będą koszty związane z realizacją projektu. Otrzymacie Państwo kolejną uchwałę dotyczącą akceptacji kosztów wdrożenia projektu i jeżeli zostanie ona przez Państwa zaakceptowana, przystąpimy do naniesienia znaków poziomych i pionowych zgodnie z projektem.
2023.07.02 - DK79 protest
Pismo !!! - otwórz i pobierz
Formularz - otwórz i pobierz
2023.06.23 - DK79
piasecznonews.pl/kontrowersje-wokol-planowanej-przebudowy-krajowej-79-tki
2023.06.19 - spotkanie DK79
Projektanci przygotowujący koncepcję rozbudowy drogi krajowej 79 na odcinku od ul. Syrenki w Piasecznie do obwodnicy Góry Kalwarii i zapraszają na spotkanie informacyjne mieszkańców gminy.
Spotkanie odbędzie się we wtorek 20 czerwca 2023 roku w hali Gminnego Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 20 w Piasecznie o godzinie 17:00.
Spotkanie dotyczy projektu: Opracowanie Koncepcji rozbudowy drogi krajowej nr 79 na odcinku Piaseczno (skrzyżowanie z ul. Syrenki) – początek obwodnicy Góry Kalwarii.
UWAGI do projektu można zgłaszać na formularzu (DK79PG_199_Opinia-3.pdf) załączonym w poniższym linku:
* https://value-eng.pl/wpisy/wydarzenia/2023/spotkanie-informacyjne-20-06-2023-r
2023.06.16 - spotkanie
W dniu 21.06.2023 o godz. 18:00 w hali garazowej nr 3
Celem spotkania z wykonawcą i inspektorem nadzoru budowlanego jest omówienie wykonanego remontu najwyższych kondygnacji w budynkach B,C,D.
2023.06.14 - ubezpieczenia
Promocyjne warunki ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych, życiowych !!!
tel. 780 171 145, e-mail: polisy@fortunata.net.pl
2023.05.29 - netia
Internet 1000Mb/s + TV M 4K 99 kanałów = 60 zł / mies.
Internet 1000Mb/s + TV L 4K 189 kanałów = 85 zł / mies.
tel. 887 846 263
2023.03.31 - zawiadomienie
Zarząd zwołuje coroczne zebranie, które odbedzie się 17.04.2023 o godz. 19:00 w Piasecznie przy ul. Swiętojańskiej 18
2022.10.08 - malowanie
Właścicielom lokali zainteresowanym pomalowaniem wnęk balkonowych we własnym zakresie Zarząd Wspólnoty udostępni farbę elewacyjną - w tej sprawię proszę kontaktować się z administratorem.
2022.07.15 - remont najwyższych kondygnacji w budynkach B, C, D.
w dniu 25 lipca (poniedziałek) - Właściciele najwyższych kondygnacji proszeni są o usunięcie wszelkich przedmiotów z balkonów.
2022.06.24 - przerwa w dostawie wody
w dniu 27 czerwca (poniedziałek) w godzinach: 09:00 – 15:00 nastąpi przerwa w dostawie wody - za utrudniemia przeprasza PWIK Piaseczno
2022.04.19 - wodomierze II
Informujemy, że w dniach 20.04.2022 (lokale 1-51) i 21.04.2022 (lokale 52-105) odbędzie się wymiana wodomierzy zainstalowanych w lokalach mieszkalnych. Prosimy o przygotowanie dostępu do wymiany wodomierzy. Wykonawcą prac jest firma ISTA .
W celu umówienia konkretnego terminu wymiany wodomierzy prosimy kontaktować się z wykonawcą w godzinach 09:00 – 17:00 tel. 502-557-126
2022.04.04 - wodomierze
Informujemy, że w dniach 06.04.2022 (lokale 1-51) i 07.04.2022 (lokale 52-105) odbędzie się wymiana wodomierzy zainstalowanych w lokalach mieszkalnych. Prosimy o przygotowanie dostępu do wymiany wodomierzy. Wykonawcą prac jest firma ISTA .
2022.04.02 - zebranie
Informujemy, że w dniu 11.04.2022 odbędzie się zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej.
2022.03.10 - UA wsparcie
PTAK WARSAW EXPO potrzebuje wsparcia - czytaj
2021.11.10 - magazyn
Wynajem małych magazynów (box'ów) samoobsługowych w Piasecznie
www.przechowamy-wszystko.pl
2021.10.22 - apel !!!
Prosimy właściceli miejsc postojowych o usunięcie wszelkich łatwoalnych materiałów.
Ku przesrodze: wawainfo.pl
2021.10.19 - oczyszczalnia ścieków
Informuję, że w dniu dzisiejszym wykonano remont przepompowni ścieków na nieruchomości. Prace przebiegły sprawnie. Czyszczenie wykonało PWIKW. System w obsłudze jest bardzo prosty i pozwala na ręczne uruchomienie pomp w przypadku awarii sterowania. Przepompownia posiada również podgląd zdalny ON-LINE.
2021.09.08 - oświetlenie
Informujemy, iż wokół budnków na osiedlu zostały zamontowane obrysowe oświetlenie ledowe, współpracujące z zegarem astronomicznym.
2021.04.29 - informacja przestrzenna
http://mapy.piaseczno.eu/
2021.03.01 - myjnia samochodowa
Informujemy, iż po sąsiedzku, przy ul. Armii Krajowej 2 (na tyłach budynku JAKON), działa ręczna myjnia samochodowa. Dla mieszkańców osiedla przy ul. Staszica 42 i 40 na mycie samochodów jest 10% rabatu. Zainteresowanych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 787 621 353 w celu ustalenia godziny wykonania usługi.
https://www.turbowashandrentcar.pl/kopia-detailing
2021.01.22 - park miejski konsultacje - fb
2021.01.21 - propozycja dot. zwiększenia bezpieczeństwa w garażach - oferta_OS_18 i oferta_OS_19
2021.01.20 - planujemy kompleksowy remont przepompowni ścieków - oferta
2021.01.19 - harmonogram odbioru odpadów
zmieszane - WTOREK i PIĄTEK
kuchenne - WTOREK i PIĄTEK
tworzywa / metal - PONIEDZIAŁEK i CZWARTEK
papier - ŚRODA
szkło - PONIEDZIAŁEK
gabaryty - 5.02, 5.03, 2.04, 30.04, 28.05, 25.06, 23.07, 20.08, 17.09.2021
choinki - 12.02.2021
inne - info - jak dojechać
2021.01.18 - alert smogowy
jak postępować
2020.12.21 - propozycje / inwestycje 2021
1) ciąg dalszy prac remontowych bud. B,C,D
2) malowanie elewacji bud. E,F,G,H
3) wprowadzenie organizacji ruchu na osiedlu (7000zł) - byłyby egzekwowane przepisy ruchu drogowego
4) zmiany w regulaminie porządku domowego - sprzątanie po zwierzętach
5) altanka przy grillu od strony rzeki https://jagram.com.pl/altana-carleton-z-gontem.html
6) gazex'y bud. A,B,C,D - identyczne rozwiązanie jak w budynkach E,F,G,H
7) zraszacze p.poż. nad każdym miejscem postojowym
8) ogrodzenie osiedla od strony południowej
9) panele fotowoltaiczne do zasilania części wspólnych budynków - klatki schodowe (oświetlenie/grzejniki), garaże (oświetlenie, zasilanie bram)
Wszystkie powyższe propozycje poprzedzone będą konsultacjami z Państwem na drodze głosowania pod uchwałami.
2020.12.20 - jak segregować odpady
https://odpady.piaseczno.eu/zasady-segregacji-i-odbioru-odpadow-komunalnych/
2020.12.18 - uwaga
Przypominamy o przestrzeganiu regulaminu obowiązującego w hali garażowej i przepisów p.poż. oraz instrukcji postępowania w przypadku pożaru.
Konsekwencje pożaru mogą być tragiczne:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-pozar-garazu-przy-gorczewskiej-ewakuowano-68-mieszkan-tylko-jedna-rodzina-dostala-lokal-socjalny-4772218
2020.11.30 - workout
Informujemy, iż przy placu zabaw zostało zainstalowane urządzenie do ćwiczeń tzw. "workout", które nie jest częścią placu zabaw i posiada odrębny regulamin użytkowania. Urządzenie przeznaczone jest dla starszych dzieci i dorosłych zainteresowanych poprawieniem swojej tężyzny fizycznej - czytaj.
Prosimy przed ropoczęciem ćwiczeń zapoznać się z regulaminem.
2020.11.09 - parking / plac zabaw
Informujemy, iż został ułożony chodnik wokół parkingu oraz została wykonana ścieżka do furtki nad rzekę. Ponadto w listopadzie planujemy wykonanie częściowego ogrodzenia parkingu (aby dzieci nie wbiegały z placu zabaw bezpośrednio na parking) oraz całkowitego ogrodzenia placu zabaw.
2020.09.29 - budowa Staszica 44
Zapewne większość z Państwa zorientowała się, że na sąsiedniej działce (Staszica 44) prowadzone są prace budowlane. Na prośbę zarządu WMS42, administracja kontroluje postęp prac, mając przede wszystkim na uwadze ustalenie terminu usunięcia eternitu (azbestu) z dachu, o czym niezwłocznie poinformuje mieszkańców.
Inwestor jest w pełni otwarty na kontakty i współpracę, zapewniając, że:
- prace są prowadzone przez firmę zewnętrzną od grudnia 2019 roku i zakończą się w ciągu 1 miesiąca.
- wysokość budynku nie ulegnie zmianie. Wprowadzone zmiany mają na celu podniesienie ścian i zmianę kształtu dachu.
- z dachu zostanie usunięty azbest (z zachowaniem obowiązujących zasad BHP) i będzie zastąpiony blachodachówką
- roboty są wykonywane w dni powszednie, z wyłączeniem sobót
- prowadzone prace są zgłoszone i jest zgoda stosownego urzędu
- charakter dotychczasowej działalności nie ulegnie zmianie tj. bez wpływu na hałas
2020.09.08 - furtka i klatki schodowe
Informujemy, iż w dniu 15.09.2020 (wtorek) w godz. 19:00 - 20:00 w biurze Zarządu WMS42, będzie możliwość odbierania przez Właścicieli lokali breloków zbliżeniowych, umozliwiających bezdotykowy dostęp na teren osiedla i do klatek schodowych. Osoby, które nie odbiorą breloków w wyznaczonym terminie, będą mogły od dnia 16.09.2020 w godz. 8:30 - 16:00 odebrać breloki w biurze administracji przy ul. Młynarskiej 21 w Piasecznie.
2020.08.24 - konto bankowe
Prosimy o dokonywanie wpłat na nowe konto bankowe: ING Bank Śląski S.A. 38 1050 1025 1000 0092 7898 1866
Konto w Santander Bank zostanie zamknięte w dniu 31.12.2020
2020.07.23 - plac zabaw
Informujemy, iż na placu zabaw zostały zamontowane ponizsze urządzenia.
W miesiącu sierpniu planujemy wykonać ogrodzenie placu zabaw i parkingu oraz zainstalować ostatnie urządzenie "workout" dla starszych dzieci i dorosłych - szkic
2020.07.11 - montaż
Informujemy, iż w dniu 23.07.2020 zaplanowany jest montaż zamówionych urządzdzeń na placu zabaw:
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/linaria/komin
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/bujaki/bujak-koniczynka
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/elementy-edukacyjne/stolik-do-gry-szachywarcaby
http://www.avisplacezabaw.pl/produkty/hustawki-wagowe/hustawka-wazka-pion-metalowy
2020.07.10 - koronawirus COVID-19
Aktualne informacje: https://www.gov.pl/web/koronawirus/
Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/kategoria/aktualnosci/
Państwowego Zakładu Higieny: https://www.pzh.gov.pl/
Rządowego Centrum Bezpieczeństwa: https://rcb.gov.pl/
2020.06.02 - sprzedaż miejsc postojowych
Informujemy, że Wspólnota mieszkaniowa posiada miejsca postojowe w garażach podziemnych, które są przeznaczone do sprzedaży:
- miejsce nr 9 wjazd nr 2
- miejsce nr 11 wjazd nr 2
- miejsce nr 44 wjazd nr 5
- miejsce nr 57 wjazd nr 6
Właścicieli lokali zainteresowanych zakupem prosimy o bezpośredni kontakt z Administracją: admin1@qualityhouse.com.pl - czytaj ogłoszenie
Oczekujemy na Państwa oferty do 20.06.2020
2020.04.28 - miejsca postojowe
Informujemy, że Zarząd WMS42 i Administracja poszukuje Właścicieli miejsc postojowych nr 9 i 11 wjazd 2 oraz nr 44 wjazd 5 i 57 wjazd 6
2020.04.16 - koronawirus w Polsce cd..
Informujemy, że od dziś na terenie cześci wspólnych osiedla również obowizuje nakaz zasłaniania ust i nosa. Przy wychodzeniu z mieszkania zakryj te cząści twarzy.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/zaslon-usta-i-nos
2020.04.10 - głosowanie cd..
Informujemy, że prawie wszystkie uchwały zostały przegłosowane ZA / zostały podjęte. Jedynie uchwała nr 5/2020 dotycząca organizacji ruchu nie została przegłosowana. Prawdopodobnie stało się tak tylko dlatego, że garstka Właścicieli lokali, która stawiła się na zebraniu rocznym, z jasnym przesłaniem zażądała zmiany treści uchwały tzn. zmiany kwoty dotyczącej kosztów z 7.000 zł (faktyczne koszty wdrożenia organizacji ruchu na osiedlu) na absurdalną kwotę 70.000 zł.
W związku z powyższym (brakiem organizacji ruchu) Właściciele i Administracja mają ograniczone możliwości związane z jakimikolwiek interwencjami związanymi z ruchem pojazdów na osiedlu m.in. usunięcia nieuprawnionych do wjazdu lub nieprawidłowo zaparkowanych pojazdów oraz tracimy kontrolę nad miejscami postojowymi dla gości przed osiedlem. Administracja również nie jest w stanie egzekwować podjętej uchwały nr 8/2019 dotyczącej identyfikatorów.
2020.04.06 - głosowanie
Informujemy, że uchwały nr 1/2020, 2/2020, 3/2020, 4/2020, 6/2020, 7/2020, 8/2020. 9/2020, 10/2020, 11/2020, 12/2020 zostały rozstrzygnięte. Jadnak nadal czekamy na głosy poniższych Właścicieli lokali, aby zakończyć głosowanie nad uchwałą nr 5/2020.
Do dnia dzisiejszego Właściciele poniższych lokali nadal nie oddali głosów pod uchwałami:
3A, 6, 9, 15, 17, 19, 21, 23, 24, 30A, 32, 33A, 34, 35, 39, 45, 48A, 50, 51.
Na Państwa głosy będziemy czekać do 15 kwietnia 2020 roku. Właścicieli wymienionych lokali prosimy o pilne oddanie głosów.
2020.04.03 - zaliczki
Od 01.04.2020 obowiązują nowe zaliczki, naliczone zgodnie z uchwalonym planem gospodarczym.
Jednocześnie informuję, że dokumenty zostaną dostarczone do skrzynek pocztowych lub na wskazane adresy do korespondencji.
2020.04.02 - garaż wjazd nr 2
Uwaga! Osoby posiadające prawo do wyłącznego korzystania lub osoby użytkujące miejsca postojowe nr 9 i nr 11 w hali garażowej nr 2 proszone są o kontakt z Administracją do dnia 15.04.2020 r.
2020.03.21 - woda
W związku z budową hydrantu przeciwpożarowego na osiedlu w dniu 23.03.2020 w godz. 8:00 - 16:00 nastąpi przerwa w dostawie wody.
2020.03.13 - koronawirus w Polsce
W związku z występowaniem przypadków koronawirusa w Polsce, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biura administracji, zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt w biurze jedynie do spraw koniecznych i pilnych.
Biura administracji od 13 marca 2020 r. do odwołania będą otwarte w godzinach 10:00 -14:00
Jednocześnie zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz za pomocą maila.